Şehrin en büyük alışveriş merkezi ve en önemli buluşma noktası olan Piazza; şehirde özel bir yaşam alanı sağlarken aynı zamanda bölgenin sosyoekonomik açıdan gelişmesinde önemli rol oynuyor. Alışveriş merkezi konseptinin giderek değiştiği günümüzde uygun alışveriş olanakları sağlaması, dünya mutfaklarından tatları sunmasının yanında tarzıyla da diğer alışveriş merkezlerinden sıyrılıyor.
Şanlıurfa Piazza’da perakende mağazalarının yanı sıra yaklaşık 2.600 m² eğlence alanı, 8 sinema salonu, 20 adet kafe/restoran ve 1.100 araçlık açık otopark bulunuyor. Bünyesinde Vakko, Boyner, Network, adL, MediaMarkt, Teknosa, Vatan Bilgisayar, Migros, Çetinkaya, LCW, Defacto, Koton, İpekyol, Mavi, Paribu Cineverse, Skechers, U.S. Polo Assn., Puma, D&R, W Collection, SuperStep, Starbucks, Adidas, Flo, Civil, Alaçatı Muhallebicisi ve daha birçok markaya ev sahipliği yapıyor.
Ödül/Sertifika:
Kariyer Günleri (1 Bronz), STEVIE, 2018
Kariyer Günleri (1 Platin), MARCOM, 2018
TSE COVID-19 Güvenli Hizmet Belgesi, TSE, 2020
BREEAM In-Use “Olağanüstü Başarı Ödülü” Commercial 6 Version, 2025
Şanlıurfa Piazza’da perakende mağazalarının yanı sıra yaklaşık 2.600 m² eğlence alanı, 8 sinema salonu, 20 adet kafe/restoran ve 1.100 araçlık açık otopark bulunuyor. Bünyesinde Vakko, Boyner, Network, adL, MediaMarkt, Teknosa, Vatan Bilgisayar, Migros, Çetinkaya, LCW, Defacto, Koton, İpekyol, Mavi, Paribu Cineverse, Skechers, U.S. Polo Assn., Puma, D&R, W Collection, SuperStep, Starbucks, Adidas, Flo, Civil, Alaçatı Muhallebicisi ve daha birçok markaya ev sahipliği yapıyor.
Ödül/Sertifika:
Kariyer Günleri (1 Bronz), STEVIE, 2018
Kariyer Günleri (1 Platin), MARCOM, 2018
TSE COVID-19 Güvenli Hizmet Belgesi, TSE, 2020
BREEAM In-Use “Olağanüstü Başarı Ödülü” Commercial 6 Version, 2025
