Rönesans Gayrimenkul’den Küçükyalı’ya 250 Milyon Euro Yatırım

7 farklı şehirde Optimum, Piazza ve Kozzy markalı 8 alışveriş merkezi ile hizmet veren Rönesans Gayrimenkul, İstanbul Anadolu Yakası’nda da yatırımlarına devam ediyor. Küçükyalı’da 250 milyon Euro yatırımla inşasına devam ettiği ve Eylül 2017’de kapılarını açacak olan Hilltown Alışveriş Merkezi’ni tanıtan Rönesans Gayrimenkul, konsept kurgusu bakımından Türkiye’de bir ilk olan Hilltown projesiyle yeni bir cazibe merkezi oluşturuyor. 

Geçtiğimiz ay İzmir’deki Optimum Alışveriş Merkezi’ni 105 milyon Euro’luk yatırımla büyüten Rönesans Gayrimenkul, yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Rönesans Gayrimenkul, Küçükyalı’da yeni trendleri içinde barındıran mimari anlayışla inşa ettiği dördüncü jenerasyon alışveriş merkezi Hilltown’u tanıttı. Ziyaretçilerin Adalar manzarasına karşı konumlanan restoranlarda, alışveriş caddelerinde ve açık alanlarda oturup vakit geçirebilecekleri şekilde dizayn edilen Hilltown’un yıllık 15 milyon ziyaretçi ağırlaması bekleniyor. 

Yeni Bir Alışveriş Deneyimi 

250 milyon Euro yatırım değerine sahip olan Hilltown hakkında bilgi veren Rönesans Gayrimenkul Genel Müdürü Hasan Şimşek, “Konsept mimarisi Amerikalı mimarlık ofisi Elkus Manfredi Architects imzası taşıyan projemiz, sahip olduğu Adalar manzarası, neoklasik mimarisi, kolay ulaşılabilir lokasyonu, seçkin markaları, alışveriş caddelerinde konumlanan cafe, restoran ve eğlence alanlarıyla misafirlerine yeni bir yaşam deneyimi sunacak” diye konuştu. 

Şimşek, 63 bin metrekare kiralanabilir alanı ve yaklaşık 2 bin metrekare eğlence alanı olan Hilltown’da 192 adet mağaza, 12 sinema salonu, 40 adet cafe/restoran ve 2 bin 400 araçlık otopark bulunduğunu söyledi. Hilltown’un etki alanında yaklaşık 2 milyon kişinin yer aldığını belirten Şimşek, beklenen yıllık ziyaretçi sayısını 15 milyon olarak açıkladı. 

İstanbul’un yoğun temposundan sıkılmış metropol insanının nefes alabileceği alışveriş ve eğlence kasabası konsepti hedeflenerek oluşturulan Hilltown, adını mimari özellikler ile birlikte küçük bir şehri andırması sonucunda aldı.

Zengin Marka Karması 

Bu yıl içinde açılması planlanan Hilltown’da yüzde 65 oranında doluluk olduğunu belirten Hasan Şimşek, “Vakko, Massimo Dutti, Oysho, Mavi, Bershka, Sephora, Macro Center, Zara, Zara Home, Koton, Mavi, H&M, Boyner, Beymen Club, Big Chef’s, Ramsey, Macfit ve Flo gibi markalarla anlaşma sağladık. Bunların yanı sıra yüzlerce farklı marka da projemizde yer alacak” dedi. Şimşek, Türkiye pazarına ilk kez girecek firmalarla da görüştüklerini belirtti. 

Metroya 250 Metre Uzaklıkta 

İstanbul Ticaret Üniversitesi, yeni yapılacak Marmara Üniversitesi yerleşkesi, Turkcell, Bosch ve TED Rönesans Koleji gibi yerlere komşu olan Hilltown, metroya 250 metre mesafede yükselirken; sahile 10, metro bağlantısı ile Kadıköy’e 15, Sabiha Gökçen’e 30, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü’ne 15 dakika uzaklıkta yer alıyor. 

Hilltown, 2 Bin 500 Kişiye İstihdam Sağlayacak 

Perakende sektöründeki gelişmelere paralel olarak büyüyen AVM yatırımlarının hız kesmeden devam ettiğine dikkat çeken Rönesans Gayrimenkul Genel Müdürü Hasan Şimşek, yatırımların istihdamı da artırdığına dikkat çekti. Şimşek, “Her yeni alışveriş merkezi projesi binlerce kişiye iş olanağı sunuyor. Eylül 2017’de açılacak Hilltown’da bu rakamın 2 bin 500’leri bulacağını öngörüyoruz” dedi. 

Hilltown’un Rönesans Gayrimenkul Yatırım’ın Türkiye’deki 12’nci alışveriş merkezi olduğuna dikkat çeken Şimşek, “Hilltown, İstanbul’da en yüksek ciro oranı yakalamayı hedeflediğimiz alışveriş merkezimiz. İstanbul genelinde tüm alışveriş merkezleri içinde ise ilk 5’te olmasını hedefliyoruz” diye konuştu. Yatırımlara Devam Rönesans Gayrimenkul Yatırım olarak 2016 yılını hedefleri doğrultusunda kapattıklarını söyleyen Hasan Şimşek, 2017 yılında da yatırımlarına ara vermeden devam edeceklerinin altını çizdi. Şimşek, “Bu yılın ilk hedefi İzmir Optimum’u genişletmekti. Geçen ay bu projemizi hayata geçirdik ve bölgenin hizmetine sunduk. Sıra Hilltown ve İstanbul Piazza projelerimizde” diye konuştu.


DİĞER HABERLER